AteStudioConcept

Shop

Politica de retur

Pot sa returnez produsele comandate?

Conform „Termeni și condiții”, produsele comandate pot fi returnate în aceeași stare în care au fost recepționate (fără să fie deteriorate, fără ca ambalajele să fie deschise), în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără obligația invocării vreunui motiv.

Pentru a efectua un retur, este suficient să trimiteți un e-mail la adresa office@ateprint.ro, cu subiectul „Retur”.

Produsul, precum și ambalajul returnat, trebuie să nu fie deteriorat, să nu prezinte urme de utilizare și să fie în aceeași stare în care au fost primite de către client, precum și în același ambalaj.

În cazul în care ați comandat mai multe produse și doriți să returnați doar o parte din ele, ATE RIDE SRL va rambursa suma echivalentă produsului/produselor returnate fără taxă de livrare.

Conform ART.14 din OUG 34/2014, costurile aferente livrării produselor către ATE RIDE SRL  vă revin dumneavoastră în totalitate.

Există și produse pe care nu le pot returna?

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
1. produse confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
3. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
4. produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5 produse care au fost folosite de Cumpărător (ex: au fost desfăcute, folosite la ambalarea diferitelor produse etc.).
6. produse care nu sunt intacte;
7. conținutul pachetului este incomplet;
8. produse care au fost deteriorate și nu mai arată ca noi;
9. produse care au fost uzate;
10. starea produselor nu permite recomercializarea lor.

Pot schimba un produs comandat?

Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Dacă sunteți interesat de alte produse, puteți plasa o nouă comandă. În paralel, puteți returna produsul pe care nu îl mai doriți.

Cum returnez prin curier?

Pentru a returna un produs prin curier, urmați pașii de mai jos:

  1. Trimiteți un e-mail la adresa office@ateprint.ro, cu subiectul „Retur” și în atașament poza cu produsul pe care doriți să-l returnați.
  2. Veți primi banii înapoi într-un cont bancar, pentru care vă vor fi cerute datele.

E important să știți că un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vreți să returnați produse din comenzi diferite, vă rugăm să reluați procesul de mai sus pentru fiecare comandă. Trebuie să mai știți că fiecare retur trebuie să corespunda coletului pregătit de dvs. pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele de retur trebuie să se regăsească în coletul de returnat. În situația în care curierul va regăsi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi întârziat.

Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur?

Nu aveți nevoie de niciun document. Este suficient să trimiteți un e-mail și să vă asigurați că produsul respectă condițiile de retur: să fie intact, să se afle în ambalajul original, să nu fie deteriorat. Ne rezervăm dreptul de a refuza orice produs ce nu mai poate fi comercializat.

Pe ce adresa expediez coletul returnat?

Coletul trebuie returnat la sediul de pe strada Sălaj, numărul 2, Câmpina, județul Prahova. Trebuie adăugat telefonul de contact –––-.

În cât timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora prin curier.

În cât timp îmi primesc banii înapoi?

După ce returul dumneavoastră a fost acceptat, vă vom restitui suma aferentă în contul specificat de dvs. în e-mailul de retur. Banii vor fi vizibili în cont în maximum 14 zile calendaristice, în funcție de timpul de procesare al băncii.

Cât mă costă returnarea unei comenzi?

Returul unei comenzi este suportat de către expeditor/persoana care solicită returul. Tariful este stabilit de către curier.